close

也就是這樣

今天很熱

--- 

很好聽耶

主唱:KT TUNSTALL(凱蒂彤絲朵)

歌詞:

 

 

Her face is a map of the world
Is a map of the world
You can see she's a beautiful girl
She's a beautiful girl
And everything around her is a silver pool of light
The people who surround her feel the benefit of it
It makes you calm
She holds you captivated in her palm

Suddenly I see (Suddenly I see)
This is what I wanna be
Suddenly I see (Suddenly I see)
Why the hell it means so much to me ?

And I feel like walking the world
Like walking the world
And you can hear she's a beautiful girl
She's a beautiful girl
She fills up every corner like she's born in black and white
Makes you feel warmer when you're trying to remember
What you heard
She likes to leave you hanging on a word

Suddenly I see (Suddenly I see)
This is what I wanna be
Suddenly I see (Suddenly I see)
Why the hell it means so much to me ?

And she's taller than most
And she's looking at me
I can see her eyes looking from a page in a magazine
She makes me feel like I could be a tower
A big strong tower Yeah
She got the power to be
The power to give
The power to see
Yeah Yeah ?

Suddenly I see (Suddenly I see)
This Is what I wanna be
Suddenly I see (Suddenly I see)
Why The Hell it means so much to me ?

Suddenly I see.....

她的臉孔恰似一張世界地圖
一幅世界地圖
她是一個眾人公認的漂亮女孩
她是個漂亮女孩
環繞她四周的都像流洩的銀燈
她四周的人都感受到這種美好的感覺

她能使你感到平靜
也能蠱惑擬於指掌間

我突然間了解了
這就是我想要成為的樣子
突然間我明白了
為何這一切對我而言意義深長

我好想環遊世界
好想環遊世界
你聽大家都說她是個漂亮的女孩
是個漂亮的女孩
不管身處何處,她都受到歡迎
就如同白紙黑字般的理所當然
當你回想她跟你說過的話
常常溫暖了你的心
她總喜歡丟下一句令你無法忘懷的話

我突然間了解了
她比一般人還高
她正盯著我看
我可以從她正在看雜誌的的眼神中略窺一二
喔! 她讓我感覺我可以變成一座塔
一座堅固的巨塔
她擁有非凡的魅力
一種給予的魅力
一種透視他人的能力

我突然間了解了......

 

 1463ede7518c46   

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    壞小子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()